2017. július 16., vasárnap

Írói utószó ...

Hát ez is eljött... Hihetetlen, nem?
Megcsináltuk, embereeek!! Megy a pipa a bakancsomra! 😍😏💖


Két éve kezdtem el írni ezt a 'könyvet'. Ahhoz képest alig haladtam vele valamit.
Viszont rengeteget jelent, mert 'velem volt', az eddigi életem talán legnehezebb részeinél. Mindig hatalmas erőt adott.
Az, hogy emellett valakit még érdekelt is, az már hab a tortán. :)

Kérlek, ne haragudjatok a sok kihagyásért, tudom, hogy sokan sérelmeztétek, de a legtöbb esetben nehéz volt foglalkoznom vele, pont az előbb leírtak miatt.

Lezárult a könyv, egy fejezet az életemben is ezzel, hiszen nem tudom, most mi fogja kitölteni az agyam egyik jelentős részét, aminek a neve "Sarah és Michael és Lüke és Cal és Ash szarsága".

Tudom, tudom, az epilógus egy pöppet' zavaros, de ennek is megvan a maga oka! :)

Óriási élmény volt látni, hogy a nézettség átlépi az 1300-at is, iszonyú nagy megtiszteltetès ez nekem... SZÓVAL KÖSZÖNÖM SZÈPEN!! 💞

Na, de hogy ne csak ilyen szomorú dolgokról legyen szó...

Hamarosan (remèlem) érkezem egy új bloggal! :) Jelenleg az összes energiámat a most születendő (lol) blogjaimnak szentelem, úgyhogy, ha minden jól megy, nemsokára újra olvashatjátok az agymenèseimet. :D

Nem terveztem második évadot, mert nem érzem úgy, hogy lenne értelme tovább írni. Természetesen, ha van igény rá, akkor folytatom, de van egy számszerű elképzelésem, visszajelzések terén, amit szeretnék elérni. De ez egyelőre titok marad, hogy ez pontosan mennyi. 😉

Nem sokára találkozunk, addig is, ha ki vagytok éhezve az írásomra, van egy novellás szösszenetem Wattpadon... 😏 (A profilomat a 'Wattpad profilom'-ra kattintva tudjátok elérni)

Köszönöm szèpen mègegyszer! Ez nélkületek nem sikert volna!
Puszi, Hanna❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése